آغوش تو و آرزوهایم . . .

 

وقتی آغوشت را به رویآرزوهایباز می کنی

آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم

که جز آرامش آغوشت

تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم…

دوستت دارم !

فقط همین!

 



نظرات شما عزیزان:

monir
ساعت11:28---26 دی 1392
امیدوارم به همه ارزوهات برسی داداشم ......دوستت دارم موفق باشی بای

monir
ساعت13:50---24 دی 1392
پیش روی من تا چشم یاری میکند دریاست...
چراغ ساحل اسودگی ها در افق پیداست...
در این ساحل که من افتاده ام خاموش..
غمم دریاست..دلم تنهاست...وجودم بسته در زنجیر خونین تعلقهاست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 24 دی 1392برچسب:,

] [ 13:4 ] [ jojo ]

[ ]

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir | rss ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه